Over Papier & Pen

donderdag 3 september 2015

Opgemaakt en volgeschreven

Vandaag laat ik jullie zien welke pennen ik op heb geschreven en welke boekjes ik vol heb geschreven. Wil je meer weten, lees dan snel verder.. Op de foto hierboven zie je welke het zijn. Ik ga eerst dieper in op de notitieboeken.


Het roze boekje is er een van Just Sam. Dit is een boekje zonder lijnen. Ik heb dit boekje veel gebruikt om in te tekenen. Met stift drukte de inkt soms wel door de pagina's heen. Toch vond ik het een fijn boekje en ook een fijn formaat. Het schrift heb ik gebruikt als mijn reisdagboek. Tijdens mijn laatste vakantie heb ik dit schrift volgeschreven. Het papier vond ik voor de meeste pennen wel een beetje te dun. Dit zou ik niet meer zo snel gebruiken.

Twee van de pennen die ik op heb geschreven zijn van de Hema. Dit zijn de rode fineliner en de zwarte balpen. De groene gelpen is een uniball signo broad tip pen in de kleur metallic green. De laatste pen is er een van de action. Deze pennen vond ik allemaal heel fijn en heb ik met plezier gebruikt.

Welke pennen gebruiken jullie graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten