Over Papier & Pen

donderdag 10 september 2015

Geshopt!

De laatste tijd heb ik een aantal nieuwe producten gekocht of gekregen. Deze wil ik vandaag aan jullie laten zien. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder..
Als eerste deze kaarten. Ik vind het heel leuk om kaarten te versturen, maar ik doe het niet zo vaak. Daarom heb ik deze gekocht. Nu ik kaarten in huis heb, wil ik het ook meer gaan doen. Daarnaast vind ik het ook leuk om kaarten in mijn dagboek te plakken en er iets aan de achterkant op te schrijven. Op deze manier gaan niet alle pagina's op elkaar lijken. 



 Op deze foto's zijn een kalender met notitieblaadjes te zien en een vulpen. De kalender heb ik gekregen en is van een reisorganisatie. De notitieblaadjes blijven erg goed plakken. De vulpen is van Bic. Deze schrijft erg lekker door de zachte kussentjes voor je vingers. De punt van de vulpen schrijft heel dun, waardoor je er ook klein mee kunt schrijven.

 Als laatste heb ik deze stikkers pas bij de Action gekocht. De vijf vellen zaten samen in een pakket. Van links naar rechts bestaan de stikkers uit een bloemen-, verjaardags-, vakantie-, sier- en herfstthema. Deze stikkers had ik vroeger ook vaak, om kaarten mee te maken. Vooral het herfst- en vakantiethema vond ik erg leuk aan deze stikkers.

Heb jij nog dingen geshopt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten