Over Papier & Pen

donderdag 13 augustus 2015

Terug naar school spullen

Het nieuwe schooljaar gaat bijna van start. Om goed van start te kunnen heb ik een aantal dingen gekocht. Deze laat ik vandaag aan jullie zien.

Deze collegeblokken in A5 en A6 formaat heb ik van de zomer bij de Hema gekocht. Deze vind ik handig, omdat er tabbladen in zitten en ook nog lekker dik zijn. Het A5 formaat collegeblok gebruik ik om aantekeningen in te maken tijdens de lessen. De kleinere versie zal vooral veel op mijn bureau liggen om ‘to-do’ lijstjes te maken.


Het etui wat ik gebruik komt van de V&D. Deze zat in dit kleine tasje en kan niet los gekocht worden. Het etui en het tasje zijn beide het merk Liv. Ze zijn van nep leer. In mijn etui stop ik een highlighter, om sommige woorden in mijn aantekeningen wat duidelijker naar voren te laten komen. Daarnaast stop ik er twee pennen in. De stalen balpen is van bruynzeel. Hier kan ik nieuwe vullingen voor kopen, wanneer deze vulling op is. De andere is van een onbekend merk. Het etui is heel plat, wat ik fijn vind voor in mijn tas. Op deze manier neemt hij niet zoveel ruimte in. Er passen niet zo heel veel pennen in, maar daardoor neem ik er ook niet teveel mee.



Welke spullen mogen bij jou niet ontbreken in het nieuwe schooljaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten